Yutmovil fibra y móvil

FAQ

Preguntas frecuentesQue cobertura móbil ten Yutmóvil?

Traballamos coas redes YOIGO, Orange e Movistar. Aplicámolas segundo a cobertura existente no concello, na orde anterior.


Canto tempo leva instalar a fibra?

Queremos que poidas gozar dos nosos servizos canto antes. Terás instalado o novo servizo nun máximo dunha semana.

Onde podo comprobar o importe da miña última factura?

Podes consultar o teu consumo na nosa web, no apartado "A miña conta".

Se teño unha liña móbil con Yutmóvil, podo contratar liñas móbiles adicionais?

Si. Consulta as tarifas na nosa web e verás as opcións dispoñibles.

Como podo configurar o meu acceso a Internet desde o meu móbil?

É de autoconfiguración. Cada modelo de móbil é diferente.

Se viaxo ao estranxeiro, cales son os prezos e tarifas que se aplican a Yutmóvil?

Se viaxas a outro país da UE, non tes que pagar custos adicionais polo uso do teu teléfono móbil. As chamadas (a teléfonos móbiles e fixos), as mensaxes de texto (SMS) e os servizos de datos cobran as mesmas tarifas que as chamadas, as mensaxes e os datos normais.

A miña tarifa móbil ten permanencia?

Non. A tarifa móbil non ten permanencia.

gl_ESGalego