Que cobertura móbil ten Yutmóvil?
Traballamos coas redes YOIGO, Orange e Movistar. Aplicámolas segundo a cobertura existente no concello, na orde anterior.
Canto tempo leva instalar a fibra?
Queremos que poidas gozar dos nosos servizos canto antes. Terás instalado o novo servizo nun máximo dunha semana.
Onde podo comprobar o importe da miña última factura?
Podes consultar o teu consumo na nosa web, no apartado "A miña conta".
Se teño unha liña móbil con Yutmóvil, podo contratar liñas móbiles adicionais?
Si. Consulta as tarifas na nosa web e verás as opcións dispoñibles.
Como podo configurar o meu acceso a Internet desde o meu móbil?
É de autoconfiguración. Cada modelo de móbil é diferente.
Se viaxo ao estranxeiro, cales son os prezos e tarifas que se aplican a Yutmóvil?
Se viaxas a outro país da UE, non tes que pagar custos adicionais polo uso do teu teléfono móbil. As chamadas (a teléfonos móbiles e fixos), as mensaxes de texto (SMS) e os servizos de datos cobran as mesmas tarifas que as chamadas, as mensaxes e os datos normais.
A miña tarifa móbil ten permanencia?
Non. A tarifa móbil non ten permanencia.
O noso obxectivo é ofrecerche unha conexión de calidade grazas á nosa fibra óptica ultrarrápida.
En Yutmóvil temos claro que todos os nosos esforzos están encamiñados a facilitarlles a vida aos nosos clientes, somos transparentes e estamos ao teu lado para atender calquera dúbida.
Copyright @ Yutmóvil 2024